Rubrik?

Bilder från gårdagen :)

jag o anne påväg till donken, ÄCKLIG SKOLMAT! :o


anne på donken.. vrf har vi alltid DEPRIMERANDE SAMTAL när vi käkar?!


påväg hem, blev donken en gång till md sara :) Sara's burgare o min goodaste paj (y)


Sara :P


Tjena Tjena Mitt Mellan Bena ;D

Typ idag började med engelska, fett chill! Vi skulle typ svara på 'brev' o jag o Sara Ä-G-E-R!
Ge råd till ungdomar som har ett komplicerat förhållande o sånt.. That's gonna be our future job! :DD

Sarah, (som jag antar är påhittad?) var en av dem som skulle ha svar på sitt brev ;)
Sarah, 16, har varit tillsammans med sin kille i två år och ska nu åka till Frankrike på semester. Hon är glad över resan men inte hennes pojkvän. Han vill att Sarah ska lova att inte gå ut med någon kille medans hon är i Frankrike. Sarah vill inte detta.. Hon vill känna sig fri och ha kul på sin semester!

Omogen brud? Shit, asså shit! :o


Sen typ fortsatte dagen med SO, Svenska, Håltimme, Tyska o sen SO igen? Slutade vid tre o mamma kom o hämtade mig, pallade verkligen inte åka buss idag så ganska chill :D


Rebecka o Sara


Sötaste Sara (a)


Sara


Anne (:


DRIVBILD x) jag o Sara


DRIVBILD x) jag o Sara, Tror att det ska föreställa att sara stryper mig? ;)







KYSS'

 


Kommentarer
Postat av: Anne (;

Sötungar ni är <3

men jaa , dt där md deprimerande saker vid maten är ett mysterium :o xd <3

2010-09-02 @ 19:38:30
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0