Sjuk..

Jaha, då har jag lyckats.. IGEN!

Hade precis blivit frisk och imorse gick det verkligen inte gå upp ur sängen utan att huvudet exploderade och magen vändes ut&in och var nära på att kasta upp allt vad mat hette.. SUCK..!

Eftersom att  jag smittat ner mormor lite grann också så har vi båda varit hemma idag. Däremot är hon aningen piggare än vad jag är. Så mormor har varit så gullig och passat upp på mig idag ;)
Serverat glass medan jag satt och hängde framför TV:n och kollade på Pelle Svanslös.. Hehe.

Har haft sån huvudvärk så jag fattar inte att jag fortfarande lever.. Nej, inte riktigt men nära på..

Efter en lätt lunch (egentligen bara bestående av lite yoghurt) började jag må ännu mer illa.. Huvudvärken blev värre och ja, kanske ska ta o försöka undvika mat resten av dagen?


Sen ville Benne att jag skulle komma till han ikväll, och hade jag inte mått såhär dåligt så hade jag lätt slängt mig på nästa buss och dragit in till han.. Saknar han sjuk mycket asså! ♥



Ska ta o börja dra mig hemåt nu snart också. Mamma har kommit hem så ska hem o smitta ner henne också, mohaha;)  
Och förresten, varför blev jag sjuk nu?! Mina små älsklingar, Benjamin och Jonathan kommer ju ikväll och stannar här i tre dar..
Himla magsjuka-eller-vad-du-nu är-för-nåt-? Ta och stick till nån annan som behöver dig mer :D



Kyss'



Kommentarer
Postat av: anne

jag behöver den :D <3

2010-09-17 @ 18:22:00
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0