Utkast 24/9 -10 ,Ballar av Stål

Snackar md Anne i tele och hmm, jaa.. Vad ska man säga mer än HAHA!

Bara för att jag & anne är klart ballast. Helt enkelt ballar av stål;)

Anne: Jag har lock för min ena näsborre! Vänta jag ska försöka blåsa så kanske det släpper. Åhnej, det funkade inte, nu fick jag lock på den andra näsborren också!

Anne och jag snackade om att om man står högst upp på Eifeltornet och kastar ner ett mynt så kan det klyva huvudet i två delar om myntet träffar någon som står på marken.   
Anne: Jag ska ta med en hjälm till Frankrike!
Jag:
Varför?
Anne: Men jag vill väl inte ha mitt huvud kluvet i stvå delar av ett mynt!
Jag: Men om ett mynt kan luva ditt huvud i två delar. tror du inte att hjälmen också klyvs då? 
*Anne
sitter tyst en stund och tänker* sen säger hon
Anne: Men men myntet kanske stannar halvvägs..?


Anne: Jag behöver kissa, NEJ DET ÄR UPPTAGET!!
Jag: Men spring ut o kissa i en buske då!
Anne: MEN ULF EKMAN ÄR JU HEMMA!
*10 minuter senare*
Anne går in på toan och så hör man: "Åååh, det va skönt!"
Haha åh vad ja älskar den bruden som snackar i tele medans hon sitter  på toa! Åh, sköna människor det där;).

Anne: J
ag tycker om människor som är sig själva. Inte dom som försöker vara du. Då blir dom bara så töntiga. För ingen är som du.. Ingen kan vara en så stor idiot som du!
Julia: Öh, Tack?
Anne: Ta det som en komplimang!

Anne: Oh nej!
Jag: Vad?
Anne: Jag stod och vifta med mina string i fönstret och nu ser jag att Ulf Ekman står i sitt fönster och såg det!
Jag: Vad var det för färg på stringen?
Anne: Rosa.
Jag: Ojdå..!


HAHA! Älskar dig hjärtat !<3


Btw så ska jag o Anne starta en blogg tsm, ~Två Psykopatungars Liv~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0