19 / 8 -11

godmorgon!

Usch vad trött jag är! Blev för sent igår med tanke på tiden jag gick upp idag. Kvart över sex, jippie!
Börjar halvnio idag, men bussen härifrån går halv åtta, ännu ett jippie! Har någon temadag om demokrati typ. Får väl se hur det blir..? 

Slutar iaf runt två så då måste jag till banken, hämta ut mit leg och sen måste lite saker inhandlas, typ träningsshorts, kofta, ja ni fattar. Vad jag alltså försöker få sagt är att jag inte vet när jag kommer hem senare idag. Men någon mobil blogg borde ju absolut komma in under dagen i alla fall! 


(Tagen med min grymt dåliga webbcam, men ni får nöja er med det tills jag får min nya dator)
Tröja: Gina Tricot
Byxor: Cubus
Kör bara på något enkelt idag.. Hade verkligen inte orken för mer (!)


PUSSAR till er underbara :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0