28 / 8 -11

Tjenixen!

Sophies föräldrar kom precis & hämtade henne så nu är jag själv..
Vi hade det jättemysigt igår, verkligen! Tjockade i oss popcorn, choklad, cider & muffins till vi nästan spydde! Uschamejja!
Vi låg mest & tittade på film och så somnade vi vid tolv. - Båda helt utslagna.

Imorse vaknade jag klockan åtta (!) Satte mig och kollade på film tills Sophie vaknade. Hihi!

Sen.. Ja, sen satte vi på en till film och åt upp dom sista muffinsen som blev kvar från igår. Små (Stora)Tjockisar!


Tjockis Töntarna Themselves

Jag har verkligen blivit en riktig filmnörd och just därför sätter jag nu på ännu en film som jag tänker titta på, här i min ensamhet ;) Nej då, men film, alevdon & sömn är det som min dag får innehålla idag så att jag är frisk nog att gå till skolan imorgon!

PUSS! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0