Här Kommer Alla Känslorna På En & Samma Gång

Yes, det är precis vad jag lyssnar på just nu. Så skön låt ! 
Fick ett sånt där typiskt Julia-Ryck och började lyssna på gamal musik. Ni vet, jag vill vara din Margareta, Sånt är livet, När två blir en, Här kommer alla känslorna, Sommartider aa ni fattar. Älskar verkligen gamla låtar, så grymt sköna! Haha ;) 

Nej nu ska jag sätta mig och kolla färdigt på filmen jag började på förut, sen sover jag tidigt ikväll. Börjar tio imorgon, så bloggar innan det :p
PUSS ! :*

Jag & Felicia, öh, och ja jag har kläder på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket! :D

Skönt att höra :D Det är bra här med! :D



Vad har du för dig? :)

2011-08-17 @ 20:59:57
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0