Leopold & Noah is in the house

Hej!
Vet ni vilken fin liten överraskning som väntade när jag kom hem från skolan? Jo, Leo var här! Med sig hade han sin mamma, pappa och, som han kallar det, sin lilla bebis -Noah. Ni vet för två veckor sen eller nåt sånt så var jag ju i Dalarna hos höggravida Nett och resultatet av den graviditeten är alltså Noah! Så äntligen har jag fått träffa honom!!
Leo med familj har nu lämnat huset för en promenad till mormor & morfar. Under den tiden dom är borta tänkte jag sätta på en film, eller typ nån gammal serie, dricka O'Boy och bara ta det lugnt. Är dödstrött!

Imorgon är det Thorén Spelen. Vilket innebär brännbollstunering och lite annat smått & gott med hela skolan.
Efter det åker jag till min sis så ska vi ha det mysigt, äta gott, kolla film & snacka skit! Underbart!


Jag & Noah för en liten stund sen

Stolt storebror!


Skriver antagligen mer senare ikväll.

PUSS! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0