Lördag kommer äga söönder bitches , lalalah

Åh! Jag längtar verkligen sönder till lördag. Vet ni varför ? Såklart ni inte vet , än ;) 
Jag, Sophie & Fanny sover i min mormors lekstuga och har det bääst . Våran tradition forstsätter. Åh asså ni förstår inte hur mycket jag längtar.
Jag & Sophie har suttit & kollat igenom en massa bilder från somamren 09 då vi tre var tightare än tightast. Skulle ge allt för att få den tiden igen. Men nu är både Sophie & jag helt spralliga och skitglada för lördag blir såå totalt as grymt ! 


Bilder från förra sommaren i lillstugan ! 


Nej hörrni, innan våran lunch blir rutten så ska jag & Sophie dra till klappis, och sen kommer även Jesper dit . Trevlans! 
Nu ska vi BAAADA ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0