Morning Sunshine !

Åh nu är jag riktigt avundsjuk på mina småsyskon som inte börjar skolan försen på måndag..!
Vaknade för 20 minuter sen kanske ? Och ska bara sminka mig, fixa håret & käka frulle så drar jag to the school sen. 
Idag har vi ytterligare info om skolan och ja ni vet allt sånt där som man måste veta om man är ny. Och sen även aktivitet med 2:orna. När jag berättade det för pappa började han skratta och bah: "Asså Julia, annat ord för nollning annars HAHA!" Tack Pappa. Nej då, men vi får väl se hur det blir... ;)

Efter skolan möter jag upp Anne så ska vi fixa lite saker på banken (vuxenpoäng) sen får vi se vart dagen leder oss..

Dagens outfit:

Linne: H&M
Byxor: Cubus
Smycken: Accent
och en någon svart kofta över det + vita skor . smack! ;)

PUSS ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0