Perfektuus Dag !

Jag & Sophie drog till en busshållplats, satte oss på trottoaren och käkade tonfisksallad tills Jesper kom med bussen, haha ! Sköna brudar vi är , ja0 ;)
Sen bar det av till tha beach ! Kändes bra, yees. Badade, snackade och hade det trevligt! Så ja, vad ska jag säga: jag vill döda 10åringarna som kastade död fisk & sand på oss ? Skitungar.
Asså helt seriöst, vi låg & solade alla tre & snackade och aa ni fattar ? Så kommer helt plötsligt massa sand flygande i luften och även en DÖD fisk ! Usch! Då var det två 10åringar som stod och försökte pricka oss med sandkakor för att dom tyckte det var roligt ? Både jag & Sophie lackade ju sönder så vi låg och skrek på dessa skitungar i typ en halvtimme att dom skulle sluta och lämna oss ifred men icke. Usch ska aldrig skaffa barn som blir så dryga !

Aa, bilder får komma senare för orkar inte hämta min usb ..


Ni får bild på snygga fiie istället :p


KYSSAR ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0