Samma Gamla Vanliga Julia Is Back !

Scheeeniis!

Nu är jag tillbaka i bloggen! Visserligen bara varit borta sen imorse, eftersom att ni fick en ltien gästbloggning utav Kajsa idag på våran lunchrast!

Skolan idag har varit helt okej, har däremot varit så gott som död hela tiden! Trött + feber, aa ni fattar!

Hade ju skolfoto idag också, och det gick väl hyfsat i alla fall. Och under fotograferingen så höll jag också på att dö lite, däremot av skratt den hör gången!! Säger det igen, min klass är ju bara så underbart skön! Hoho! Det finns inte en ända dag då jag går utan att skratta tills jag ligger dubbelvikt!

Nej hörrni, nu väntas det vanliga -film & glass! Förvånade? Nja.. Skulle inte tro det va? ;)


Just Nu :p



PUSS ! :*


Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

fått mitt sms ? (: <3

2011-08-30 @ 19:35:49
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0