Skolfoto Imorgon

- och jag kommer vara suuuupersnygg! Bestämde vad jag skulle ha på mig imorgon med Kajsa. Pjäxor, dunjacka, röda skinnbyxor, snorgrön mössa med boll mitt uppepå, oragne tröja under jackan, randig halsduk OCH ett par feeta lovikavantar! Låter det inte hur snyggt som helst? Jag menar.. Kanske lite uppseéndeväckande, men det gör väl inget? Eller? Jaja, allas blickar kommer i alla fall att hamna på mig på skolfotot såvida inte Kajsa kommer i byxor & bh förstås..



Åh! Jag kommer vara så fin!! Älskar färgkombinationerna!! ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh så snygg du kommer vara, pjäxorna gör liksom hela outfiten!. ;D

Vi får se hur jag har imorgon, beror på om det är varmt eller inte.... hahahh ;D

2011-08-29 @ 23:00:31
URL: http://skruttiibangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0