Speed Dating @ School

Hej på er !

Var ju verkligen skitnervös när jag klev av bussen inne i stan för att inte tala om hur nervös jag var när jag stod framför byggnaden jag ska spendera mina närmsta tre år. Men så kom Jenny som en räddande ängel och talade om att hon också skulle gå TBS så då försvann lite av all nervositet jag hade inom mig. EN människa jag känner åtminstone! 
I alla fall var lite spänt nu såhär första dagen, nya människor, ny skola. Ja ni fattar! Men fram mot slutet av dagen hade våra mentorer en rolig icebreak vi skulle köra - speed dating ;) Var skitkul! 

Hemma nu och ska ta det lungt checka någon film och ja, äta KLADDKAKSSMET ! :D namnamnam!


kladdkakssmet in my ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-17 @ 18:04:49
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0