Stackars Armbågar

STACKARS MINA ARMBÅGAR! Halkade i duschen och slog i båda armbågarna hååårt som 17! It hurts, japp det gör det! Snyggt med ett stort blåmärke på vardera armbåge, verkligen skitsnyggt!
Hej på er! 

Var en riktigt chill dag. Fick sluta två timmar tidigare, lalalah! ;) 

Har en sån grymt trevlig klass också! Underbara människor, däremot slår dom inte 9A för den klassen var något speciellt! ♥

Vi hade ju aktiviter med 2: orna idag, remember? Planerad nollning, jodå. Bara det att det ösregnade så istället för att vara ute så sket våra 2: or i våran nollning och satte oss i ett rum för att köra hänga gubbe, namnleken och så. Oerhört tråkigt måste jag säga!! 
Efter skolan mötte jag som sagt upp Anne, vi gick runt på stan lite, till banken och aa. Träffade Jesper en snabbis och bara tog det lungt. Avslutade dagen med cheesburgare & pommes påväg till bussen! ;) 


Haha, min fina vän idag. ♥
PUSSAR! :* Nu ska jag äta sen duscha och tillslut sova, för jag är TRÖÖÖTT ! Och börjar halv nio imorgon .... Bloggar imorgon bitti innan jag åker (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0