Stressätande Brud Skriver ;)

Hej på er igen! 

Stressäter min frukost nu samtidigt som jag försöker uppdatera bloggen ;) 

Iaf, ska gå till bussen om tio minuter, i regnet! Usch & fy!
Börjar 12.15 idag så det är asskönt! Sen när jag slutar halvfyra så ska jag till banken och hämta ut mitt leg och sen ner på stan igen för att möta upp Anne en snabbis!

Här har ni dagens outfit som jag lovade er!

Blus: H&M
Byxor: Vero Moda
Strumpor: Nej jag skoja.. 


Haha, snyggt.

Puss! Nu måste jag rusa! :*

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

den blusen MÅSTE jag få låna nån gång ! & du, vi ses väl imorgon eftersom det inte blev av idag ? (:

2011-08-22 @ 21:00:45
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0