Utkast: Aug. 21, 2011

Hääääääääääääääääääj!

Tog en bloggfri dag igår. Skönt faktiskt..!
Hur som så har jag fått min gamla dator att funka så har suttit och kollat igenom en MASSA bilder på den. Vilka minnen! (Några bilder kommer jag bjuda på, snällt va? :D)
Har städat mitt rum lite idag, och ska fortsätta snart, ska fära håret innan ikväll också, ska bli mörkare! ;)

Men här får ni lite pics: (båda bilderna från 2008 & 2009 är på mig och min sis, men det var åren vi verkligen hängde ihop jämt & ständigt! Finns nästan bara bilder på oss två från dom åren..!)
2008

Sophie & jag

2009

Jag & Sophie

2010

sick att detta bara är ett & ett halvt år sen (!)
N
ej hörrni, nu ska jag städa klart, sen färga håret som sagt, ni får bild sen.. om jag orkar ;)

PUSS! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0