Första inlägget skrivet på dator på jag vet inte hur länge !

Sitter hemma nu! Bor ju egentligen hos mormor nu och fram tills på fredag. Mycket enklare med jobbet och så då. Eftersom att jag slipper ställa klockan då, har ju två små levande väckarklockor som kommer in till mig på morgon och ska ligga i min säng och mysa. Hur underbart låter inte det? Mööösigt värre! ;)
Hemma nu som sagt ska äta lite med min familj, något jag inte gjort på en månad..
Tacos väntar och jag slutar ju jobba på fredag. Känns ganska skönt faktiskt, man blir ganska trött av att leka med barnen all the time ..!
Ajja puss på er!

Kommentarer
Postat av: din habibi,

vi SKA ses på fredag !!! :o

2011-07-12 @ 18:41:25
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0