I Don't Care If The Club Is Dead Cause' The Party Is In My Head

Jag ber om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen. Lovar er bättre update efter EUK som slutar på söndag!

Fick min nya phone igår. Feels goodie ! Har försökt blogga från den flera gånger men ser nu att inläggen inte kommit upp. Hmm..? 
Och mms - bloggar får ni klara er utan fram tills 1 Augusti då jag får pengar på mobilen igen. 

Here he is - my new darling ! ♥

Annars då? Har inte hänt någonting känns det som. Har ju varit på euk hela veckan och allt vad det innebär - träffa kompisar, dricka mängder med kaffe , äta kycklingwook till man storknar och sen vara vaken halva nätterna. 
Ikväll blir det något alldeles x-tra! För ikväll / natt är det öppet för ungdomar på barnens festivalområde på LO. Kommer bli så kul verkligen! Hoppa i hoppborgar, köra hinderbana & äta sockervadd i mängder. Rena rama himlen eller hur ? ;)

Ska börja fixa iordning mig nu så åker jag in mot euk sen igen. Wünderbar !

KYSSAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0