Sagt godnatt till min PRiNS

Sagt godnatt till den lille prinsen som sover på mitt golv inatt - Benjamin (även detta min kusin ;))

Jag & Prinsen när vi seglade för några veckor sen :)

Denne krabat är ett sånt stort undantag från alla andra sjuåringar i världen så det finns inte. När jag sa godnatt så kramade jag om han och sen reste jag mig upp.
B: Men hallå! Jag vill ha en gosnattpuss på munnen också!!
Liksom i den åldern tyckte jag att killar & pussar överhuvudtaget var det äckligaste som fanns - KiLLBASiLLER ! ;)
Aja, man får väl vara tacksam så länge det varar, när han blir typ 12 lär han ju inte vilja pussas (om ens kramas) mer!


Nej hörrni, nu sätter jag mig och fortsätter mitt BECK-maraton !

Kyssar till er underbara !

Kommentarer
Postat av: Martin

Sv: Kul att du är med i veckans blogg. Hoppas du blir nöjd med din nya telefon. Själv är jag inbiten Iphone användare och tror aldrig jag kommer byta fabrikat.

2011-07-22 @ 11:09:14
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0