Slutkörd efter en underbar kväll..

En helt fantastisk kväll på alla sätt & vis! :D Mötte upp Anne runt sju, ganska direkt gick vi till Donken så att Anne fick sin burgare & jag köpte med mig lite kinamat så satte vi oss ute & käkade & snackade lite skit ;) När vi kom tillbaka till LO träffade vi på Klas (som vi tappade bort efter nån timme) & Jesper. Gick mest runt, satte oss på en gräsmatta & bara chillade och myste. Så underbart! Bland allt chill & mys hann även jag & Jesper köra lite hinderbana.. Skiten vann för att jag fastnade mellan några pinnar typ (nej men jag slog i huvudet i en gummigrej så att jag ramlade & inte kom upp HAHA smidig cheey!) Beror nog på all kinamat jag ätit de senaste dagarna, SUCK..! :( Skämt åsido ;) Nej hörrni nu ska jag nig ta & sova... Fast först måste jag ju bara berätta ... : Anne satt på en bänk & töntade sig hur mycket som helst, typ satt & såg ut som en chimpans och massa.. Jag: Folk tittar på dig.. Anne: Amen det gör inget för jag har pojkvän! Haha, bruden är då bra skön ibland!! Nej nu somnar jag.. *snark* PUSS !

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

HAHAHAHA, jag fattar inte hur jag tänkte ? xd

2011-07-30 @ 17:22:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0