2 November 2011

Äntligen hemma efter en hellång dag!
Mötte upp Kajsan imorse & vi gick tvärs över hela stan i jakt på klänning till henne & ett par skor till mig. Hittade dom perfekta men fick inte med dom hem.. Får vänta tills jag får pengar den 20:e istället!

Vad tycker ni? Visst är dom snygga?!

Vid tre började mitt jobbmöte. Det var jätteintressant men väldigt mycket nytt att ta in. Var ju som sagt en säljarutbildning så vi fick lära oss lite vad man ska tänka på som försäljare osv osv..
Efter att ha gått upp tidigt, rännt runt på stan & suttit i tre timmar och lyssnat när andra pratat är jag nu fruktansvärt trött..! Funderar på att ta & krypa ner under täcket redan nu & sussa men... Kanske att OC är lite mer lockande, har ju trots allt en helt ledig dag imorgon!!

PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0