Dör.Av.Trötthet.

Goderkväller..

J
ag dör snart av trötthet. Har varit så övertrött hela dagen att jag i stort sett bara har gått och klagat på hur trött jag varit och fnittrat mig genom dagen. Roligt? Jo faktiskt. Ni vet, är man övertrött skrattar man ju oftast åt allt?, även om det är världens bästa skämt eller om det ligger lite hundskit på gatan. Hehe.

Hur som, sitter uppkrupen i min säng just nu och äter lite. Efter en lång dag med både skola & jobb så har jag god lust att lägga huvudet på kudden och börja snarka. Men icke.. Istället ska jag plugga engelska. Fun times!
Borde verkligen ta och börja nu så att jag åtminstone är klar innan tolv...


STOR tumme ner & STOR diss till den här kvällen!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0