Early Sunday

Känns som att jag inte sovit en blund inatt.. Men det har jag, sov från tio tills nu ungefär. Anledning till att jag redan är uppe? Mormor, morfar & moster med familjen kommer och äter frukost här om tio minuter. Så nu har mjukisdressen åkt på och ljusen tänds. Här ska mysas!
Åker däremot till jobbet redan klockan elva så.. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det men lid med mig. Okej? Trötter här kommer jag!! (Okej, jag borde inte klaga. Vet inte hur länge jag tjatat om att jag behöver lite extraknäck & nu när jag väl har det så ja, ni vet ju hur det blev? Klagar klagar & återigen klagar. Måste bara hinna ställa om att sovmornarna på söndagar inte längre finns. Lång parentes som var helt och hållet onödig. *puust*)

Godmorgon förresten!

bildlöst & tråkigt yee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0