Fimpa Röken Behåll Glöden

Hej killar, tjejer, kärringar, giraffer, mamma, stalkers & alla ni andra!

S
itter i skolan nu, har inte haft tillfälle att blogga innan idag & igår när jag kom hem från jobbet stupade jag i säng direkt, var supertrött efter första dagen på jobbet. Men det gick faktiskt rätt bra! På jobbet alltså *blink*
Idag har jag hunnit med ett studiebesök, lunch på Donken & en snabbträff med min syster. Var kul att se henne igen! :)
Har bara engelska kvar idag. Slutar vid tre så jag antar att jag åker hem då, pluggar lite matte om inte något annat roligare kommer upp.

Nej nu ska jag återgå till mitt Tetris nördande, hihi!

PUSS! :*


Bild i repris, mina älskade vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0