Svar på Frågestunden!

Emma: Vem skulle du kunna ligga med på LO?
-Ingen! :')

Den balla: Tina i din klass, hon är rätt grym va?
-Tok awesome!

Nadja: Vem är din bästavän?
När du flyttar hemifrån, tänker du stanna i Uppsala eller flytta till en annan stad, isf, vart?
Är du kristen?
Kommer du ihåg vår underbart fantastiska lek? HAHA dör.
Och, vad tycker du om mig, ärligt?
- Måste nog vara Sophie Eriksson.
Vill först & främst bo i Uppsala eller Stockholm men annars typ Göteborg. INGEN SMÅSTAD!
Jadu.. Just nu vet jag inte riktigt faktiskt.
Hur skulle jag kunna glömma Pinsamma Leken?! HAHA
Nadja, jag tycker om dig väldans mycket! Allt dags att träffas igen sötnos!

Lauuring (/Kajsa Mohlehen) : Varför är du vän med Kajsa Mohlen?.
Äre skojjigt o jobba på ProVoice
Och vad har du för personlig åsikt om fritt flyt?. (BIOVITEC är myyycket bättre.)
-Kajsa Mohlehen är en snäll, störtskön brud med lika stort godisberoende som jag. Därför är jag vän med henne. Haha!
Att jobba på ProVoice är upp&ner, säljer man är det världens bästa jobb, säljer man inte är det världens sämsta.

Fritt Flyt är den bästa Omega3:n på marknaden. MYCKET BÄTTRE ÄN BIOVITEC!!

Sophie: din allra bästavän ?
bästa vecko daag ?
favorit maat?
hallå ska vi julbaka iår ?
någon kille på G/som du gillar?
äta mitt bajs eller slicka mig i näsan ?
jag älskar dig
puss
-Som ovan; Sophie Johanna Margaretha Eriksson (du)
Fredag eller lördag. Lutar mot löööööördag!
KLART ATT VI SKA! Andra advent, whoop whoop!
Jag är 110% singel -ingen på G , ingen jag gillar :')
Slicka dig i näsan MEN du ska minsann ta och rensa ur ordentligt först ;)

Hoppas ni fick svar på det ni vill!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0