I need u

Hej! Kommit in nu och hunnit med att duschat efter att jag tagit ännu en 50-minuters lång powerwalk med min mor. Smalbenen värker ordentligt nu kan jag ju meddela då jag aldrig tränar annars..! Men det håller det ju på att bli ändring på nu som tur är! Synd att jag inte började träna tidigare dock eftersom att jag ska springa en halv mil på idrotten på torsdag (!) Har ingen som helst aning om hur jag ska ta mig igenom det..!


Kärlek till låten ♥


Slutkörd cheey!


Sätter på något på tv nu sen måste jag sova tidigt! Sov inget bra natten som var och imorgon är det en dag fullspäckad medc skola och shopping som gäller. Måste vara pigg och kry då!

PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0