~I Wanna Dance With Somebody~

Läkarbesöket gick bra men var väldigt onödigt måste jag säga. Och jag fick en jättedålig sköterska. Hon var bara allmänt dryg och snackade mer med min mamma än med mig? Och så  började hon prata om hjärntumörer och epelepsi. Självklart blev jag ju jättechockad när hon sa till mig att jag kunde ha epelepsi så jag satt bara och stirrade på henne och då säger hon till mig med riktigt överlägsen ton i rösten "Pfft! Se inte så förskräckt ut, det är vanligt!" Jag menar, jag skiter väl i om det är vanligt eller inte, jag vill inte ha det. Och får man en kommentar att man kan ha epelepsi som ett slag i ansiktet så är det ju helt naturligt att man blir chockad. Eller? Men svaren jag fick sen var lite mer lugnande, jag har inte epelepsi så det var jätteskönt att veta det iaf.

Skoldagen idag blev ju rätt kort för mig och det var en riktigt chill dag. Spanskan först då, sen håltimme med mina spanska vänner som jag skrev tidigare!
Lunchen spenderade jag på Pinocchio med ett gäng tjejer! Super trevligt! :)

Fick även med mig det här hem idag. Så snygggt!


Från glitter, 50 :- :)


PUSS ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0