Svar på Tal



Hej Elina!
För ett par veckor sen hände det en del saker mellan mig & Anne, vi började bråka om en ganska värdelös sak egentligen men det blev ändå väldigt stort. På grund av den händelsen så slutade vi helt att prata och träffas. Nu har vi däremot börjat prata med varandra lite smått och vi ska även träffas nu på tisdag för att prata ut med varandra. Har ingen aning om hur det kommer att kännas mellan oss efter tisdag, det återstår att se!
Däremot så tror jag att det var ganska bra för oss båda att vi var ifrån varandra ett tag med tanke på att vi i stort sett aldrig varit ifrån varandra sen sjuan skulle jag tro. Vi har hittat nya vänner och så. Även om vi inte skulle komma att bli så tighta som vi var när vi gick i åttan & nian, speciellt nian, så hoppas jag ändå att vi ska kunna hitta tillbaka till vår vänskap.  
Hoppas du fick svar på din fråga! KRAM! :*

Jag & Anne när vi var på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0