Tjockis Julia

Heej!

Har ni en aning om vad jag gjorde på lunchen idag eller ? Nej täntke väl det. Men jag gick iaf med KajaBajsa till Hemköp (ovanligt?) och köpte mig en stor fet Ben&Jerry Glass som vi sen tävlade om vem som orkade äta mest av. Jag vann såklart *tjockisunge* ! Kajsa åt kanske.. en femtedel ? Och jag resten.. Usch ville bara spy på glassen när jag hade halva kvar typ. Iiishc! Nej men direkt efter så hade jag konditionstest på idrotten, mådde inget bra då kan jag ju säga.. fy på det med!

Så skönt att jag är ledig imorgon! Ska skriva ett CV och ett litet brev nu sen har jag HELG! Så skönt! :)


PUSSS !

Ni får bidler sen, frö jag tänker äta nu :*

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var ju gott i början iallafall!. Haha sen åt man bara för att... xD

2011-09-22 @ 19:25:02
URL: http://skruttiibangbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0