An Amazing Day

Godkväll mina älskade läsare!

Dagen har varit helt amazing. Började med praktiken och jag kunnde verkligen inte fått en bättre plats!! (Cubus) Jättetrevlig personal & man blir hela tiden sysselsatt -precis som jag ville ha det!
Mötte upp Benne när jag slutade & vi åkte till honom, tittade på film, pratade & hade det trevligt helt enkelt!
'
Pratade nyss med lillasyster i teleluren, boytalk hehe! Men ojoj vad den tjejen gör mig glad, otroligt! 
Ni får en bild på oss bara för att jag älskar henne så mycket!

Oj så gammal, men oj så den betyder ♥
'
En riktig typisk Sophie-Julia-Kväll skulle se ut såhär..!

Klämmer man in lite kiss&bajs humor också så är det vi två i ett nötskal, hehe!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0