I'M HOME!

HEJ ÄLSKLINGAR! 

I
'm HOME! Har haft det helt underbart i Sälen. Myst & gosat så mycket jag kunnat med Noah & Leoponken (i vanliga fall brukar jag få en fetdiss av Leo & så springer han som en svans efter min bror istället.. Så nu har jag passat på medan Lukas inte varit med, hehe), åkt skidor så att benen värker, ätit en massa mat & såklart haft några rejäla killsnack med mormor & moster, hihi!
Jag lägger upp bilder & sånt imorgon när jag har tid för nu måste jag dra mig mot duschen.. Ska upp tidigt imorgon!
Vet att ni saknat egobilderna..!

Vet att jag sitter som en säck potatis ..


.. & att det här med fingrana i ansiktet är ohyggligt roligt ...


...But that's me! ;)



MASSOR med pussar & kramar till er underbaringar! ♥

Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

älskar toppen ! vart är den köpt ? :)

2012-01-31 @ 00:10:17
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0