Before The Wedding Day

Godkväll finisar! Har haft det supertrevligt i Upplands Väsby där grillkvällen höll till. Har ätit jättegod egyptisk mat, skrattat och umgåtts. Ska inte på bröllopet imorgon, känns lite synd då bröllopet till och med är på Grand Hotel i Stockholm(!) Och jag är kär i kärleken så bröllop är ju himmelriket! Men det var kul att jag fick träffa brudparet ikväll! Hann även prata lite med bruden Diana ikväll och måste ju säga att jag verkligen längtar tills det är min tur, hehe! Nu sitter jag i bilen påväg hem i alla fall, väl hemma tänkte jag slå på en film bara och ta det lugnt eftersom morgondagen bjuder på roligheter men berättar om det då! Puss puss & ha en fin kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0