Lista

14 saker jag tycker om.
- Min familj.
- Mina vänner.
- Godis.
- Snabbmat.
- Söta sms.
- Skratta.
- Prata.
- Lyssna på musik.
- Sitta vid datorn.
- Min iPhone, kärlek. ♥
- Min hund.
- Åka motorcykel.
- Värme.
- Sena sommarkväll.
11 saker jag tycker mindre om.
- Plugga.
- Lögner.
- Svikare.
- Otroheter.
- Skaldjur, blee.
- Träna, jobbiigt.
- Osociala människor.
- Vissa speciella människor.
- Att behöva städa.
- Slask.
- Att gå upp tidigt.
7 saker jag vill göra i framtiden.
- Jobba som au-pair.
- Resa runt i världen.
- Flytta utomlands.
- Åka på roadtripp med Julia i USA.
- Skaffa mig den bästa pojkvännen.
- Få ett bra jobb.
- Hoppa fällskärm.
4 saker jag är rädd för.
- Tystnaden.
- Mörker.
- Skräckfilmer.
- Förlora någon som står mig nära.
3 ord som beskriver mig.
- Glad.
- Pratkvarn.
- Speciell.
2 saker jag ser fram emot.
- Sommarlovet.
- Morgondagen.
1 sak jag gör just nu.
- Videosamtalar med Julia.
14 saker jag tycker om
- Mina vänner ♥
- Sommar
- Min låga humor
- Cheeseburgare
- Coca Cola
- Godis
- Killar (haha)
- Kramar
- High heels
- Shoppa!
- Blogga ofc!
- Musik
- MAT !
- Tonfiskröra ♥♥♥

11 saker jag tycker mindre om
- Min mobil
- Daddlar
- Paprika
- Bo på landet
- Det är way to långt mellan kylskåpet & mitt rum
- Grodor
- Lögner
- Otrohet
- Forever alone
- Donkenluffare
- Städa

7 saker jag vill göra i framtiden
- Bo i NEW YORK
- Hoppa fallskärm
- Bo i drömvillan med en underbar familj
- Roadtrip i USA med Kajsan!
- Köpa godis för 1000 kronor och äta upp allt på en kväll
- TA STUDENTEN!
- Åka utomlands med mina närmaste vänner

4 saker jag är rädd för
- Kajsas hus när det är mörkt.. Haha!
- Skräckfilmer uusch!
- Kommer inte på
- något mer ..!

3 saker som beskriver mig.
- Håller aldrig käften
- Fnittrig
- TOKBRA HUMOR (höhö!)

2 saker jag ser fram emot
- STUDENTEN!
- Flytta till NEW YORK

1 sak jag gör just nu
-Videosamtal med Kajsa, whoop whoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0