WallaWallaDingDongSwag!.

HiHiHiHiHiHiHiHi - HejHejHejHejHejHejHej!.

Detta är Julias underbaraste bästaste roligaste vän (då vet ni ju exakt vem jag är, right?.)
Jag tycker Julia uppdaterar extreeeemly dåligt, så ja tog tag saken, eftersom attjag är hennes högra hand och hon min vänstra, tjuhu, haha.
Nu ska jag berätta en hemlighet om Julia också och sen ber jag för att hon inte kommer mörda mig för att jag delar med mig av denna värdefulla information...

JULIA SNARKAR NÄR HON SOVER OCH JAG HAR DET INSPELAT!.

Funderar starkt på att lägga ut videon på youtube, den skulle få sååå många views, det är jag säkert på, hih. *Evil*.
Nej nu ska jag återgå till att dricka cola och äta godis, lagomt.


Julia när hon är som sötast, dessutom kom jag med på en bild, whoops nu avslöjade jag min hemliga identitet!.


Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAH, förlåt men du snarkar faktiskt

2012-03-14 @ 17:57:56
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0