YIIIIIIPIIIIIIIIE !

Min syster (som varit ute i skogen med en kompis) kom nyss upp och skrek:

Felicia: JULIA! JAG HAR EN SAK ÅT DIG!
Jag: Om det är en orm eller mask vill jag inte se!
Felicia: Nej! Det är mycket bättre än en orm!!
Jag: Vad är det då?
Felicia: TITTA JULIA! *hon räcker fram min svarta sko som försvann i sommras* Jag har hittat din sko!!
Jag: Men vart hittade du den?!
Felicia: På grannens skogstomt.

Hon och hennes kompis hade varit och snokat hos grannen och hittat skon!
Min favoritsko som jag älskade mest av allt försvann för drygt 2 månader sen. Den är tillbaka!
Nu blir det välkommen-tillbaka-fest för min sko ;)

Här är inlägget jag skrev precis när skon försvunnit.


JAG ÄR GLAD, GLADARE, GLADAST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0